reklama

Sny

Sú tu na to, aby nás popchýnali, motivovali a inšpirovali, aby sme zo seba a života ťažili maximum. Nie je nad splnený sen.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

 

Ten pocit, že ste svoj život alebo jeho časť vzali do vlastných rúk, to, že ste odhodlaním, sebazaprením a usilovnosťou dospeli k vašej reálne uskutočnenej niekdajšej vízii, je mocný nástroj prebúdzajúci dravého chtíča v nás.

Dodnes si pamätám, ako som po prvýkrát takto precitla a zistila, že sa mi môj sen plní. Už ako tínedžerka som mala mnoho cestovateľských snov, fúra z nich pretrváva dodnes. Jedným bola návšteva južnej metropoly Britských ostrovov. Sedeli sme v autobuse, keď nám slečna sprievodkyňa hlásila organizačné pokyny. Na záver vzrušene dodala: „Smer Londýn.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V momente mi telom prešli zimomriavky, hrdlo mi čosi zvieralo a oči sa samovoľne zavlažili. Táto z popisu nie veľmi príjemná reakcia sa zakončila úsmevom, ešte širším vnútorným, ako to už u mňa býva zvykom. Prežitie naplnenej, rokmi kŕmenej túžby je pocit úchvatný a nezabudnuteľný a každý si to zaslúži.

Dobrou správou je, že to máte vo svojich rukách. A nebojte sa. Sny môžu byť ako malé a úplne regulérne, tak aj ambiciózne a pekne drzé. Patria k nim i počiatočné pochybnosti, ktoré treba ustáť a potom sa každý deň s východom slnka pohnúť v ústrety víziám.

Kristína Lorková

Kristína Lorková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som tak trochu potmehúd Zoznam autorových rubrík:  savoir-vivre

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu